Genel Merkez
BURS BAŞVURU KRİTERLERİ
2024 - 2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDAN ÖNCE DERNEĞİMİZDEN BURS/EĞİTİM YARDIMI ALANLAR DA ONLINE BAŞVURUDA BULUNACAKLARDIR. İSTENEN EVRAKLARIN 15 KASIM 2024 TARİHİNE KADAR ELDEN VEYA POSTA-KARGO İLE GÖNDERİLMESİ GEREKMEKTEDİR.
1) Burs / Eğitim Yardımı almak isteyen öğrencinin anne veya babasının Emniyet Mensubu olması gerekmektedir.
2) Emniyet mensubu ebeveyninizin çalıştığı ilde derneğimizin şubesi varsa, başvurularınızı o ildeki Polis Eşleri Derneği şubesine yapmanız gerekmektedir.
3) Ailesinin, aylık toplam geliri 70000 TL´nin üzerinde olan öğrencilerin burs / eğitim yardımı başvuruları dikkate alınmayacaktır.
4) Vakıf üniversitelerinde (%100 burslu okuyan öğrenciler hariç), Askeri okullarda, parasız yatılı okullarda; Polis Akademisi, Polis Meslek Yüksek Okulları, 2 yıllık meslek yüksek okulları, yüksek lisans, doktora programları , TEYEV'den burs alan ve Açık Öğretim Fakültesi´nde öğrenim gören öğrencilere, burs/eğitim yardımı verilmeyecektir.
5) Online burs / eğitim yardımı müracaatının yapılması ve gerekli belgelerin
Genel Merkeze
ulaştırılması için son tarih 29 KASIM 2024´tür. Bu tarihten sonra yapılan müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
6) Form, burs / eğitim yardımı talep eden Emniyet Teşkilatı çalışanı, velisi veya öğrencinin kendisi tarafından tasdik edilecektir. Tasdik edilen bilgilerin yanlış olduğunun belirlenmesi halinde, sorumlular hakkında gerekli adli, idari işlemler başlatılacak, ayrıca verilen burs/eğitim yardımı miktarı yasal faizi ile birlikte tahsil edilecektir.
7) Her ne sebeple olursa olsun haklarında soruşturma açılan, terör örgütleri ile iltisakı, irtibatı veya sempatisi olduğu tespit edilen, her ne sebeple olursa olsun soruşturma açılan, soruşturma geçiren, açığa alınan, ihraç edilen veya tutuklanan Emniyet Teşkilatı mensuplarının çocuklarına burs ve eğitimi yardımı verilmeyecektir.
GEREKLİ BELGELER
1) Dilekçe (Matbu dilekçeyi indirmek için
tıklayınız),
2) Çalışan personelin en son tarihli görev belgesi ve maaş bordrosu, emekli ise emekli kimlik fotokopisi ve emekli sandığı veya e-devletten alınan maaş bordrosu,
3) Başvuru yılına ait öğrenci belgesi (Öğrenci belgesinde kayıt tarihi ve sınıf belirtilmelidir),
4) Okuyan kardeşlerin 2024 - 2025 yılına ait öğrenci belgeleri,
5) Öğrenci veya ailesinden bir kişi engelli ise, engelli olduğuna dair tam teşekküllü devlet hastanesinden alınmış heyet raporunun fotokopisi,
6) Emniyet mensubu olmayan ebeveyn çalışıyor veya emekli ise, en son tarihli maaş bordrosu, çalışmıyor ise SGK kaydı olmadığına dair belge,
7) Vakıf üniversitelerinde öğrenim gören öğrencilerin tam burslu olduklarını gösterir belge,
8) YKS' de TYT, SAY, SÖZ, EA, DİL puan türünde ilk 10.000'e giren öğrencilerin sınav başarı sırasını(yerleştirme başarı sırası değil) gösteren belge.
9) Anne Baba boşanmış ise mahkeme kararının fotokopisi
GENEL MERKEZ ADRESİ : Cinnah Cad. Pilot Sok. No:3 Çankaya / ANKARA
TEL : 0 312 462 11 95 FAKS : 0 312 441 25 91 Cep Tel : 0506 091 02 52
NOTLAR
Her yıl evrakların ve Online müracaatın yenilenmesi zorunludur.
Öğrencinin kendisine ait Banka IBAN numarası gerekmektedir. Eğer hesap numarası yoksa tüm haneleri '0' ile doldurunuz.
Diğer bankaların hesap numaraları dikkate alınmayacaktır.